jaunumi

izklaide

5 iemesli lai sāktu peldēt

Pilna ķermeņa treniņš

Peldēšanas laikā tiek nodarbināti visi muskuļi, tādēļ neatkarīgi no tā, vai Jūs peldēsiet kraulā vai tauriņstilā, būsiet aizvadījuši pilna ķermeņa treniņu. Treniņi baseinā liek Jūsu ķermenis vairāk piepūlēties, tādēļ 30 minūšu pelde līdzināsies 45 minūšu parastam treniņam.

Stiprina mugurkaulu

Peldēšana tiek uzskatīta par vienu no efektīvākajiem mugurkaula stiprināšanas veidiem. Ja tev ir sēdošs darbs, negaidi, kamēr izjutīsi muguras sāpes, bet sāc baseinu apmeklēt profilaktiskos nolūkos. Atsevišķos baseinos tiek piedāvātas arī akvaterapijas nodarbības, kurās speciālista vadībā tiek pastiprināti strādāts ar kādu konkrētu muskuļu grupas tonusa veicināšanu.

Palīdz notievēt

Tā kā peldēšana stiprina visas muskuļu grupas, tā spēj sniegt pārsteidzošu rezultātu. Tas ir labākais veids, kā vārda vistiešākajā nozīmē pārveidot savu ķermeni. Ja uz baseinu dosies regulāri, jau pēc pāris mēnešiem redzēsi rezultātu - lieko tauciņu būs mazāk, savukārt muskuļiem pakāpeniski sāks veidoties reljefs. Bez tam, šādu rezultātu iespējams sasniegt bez svīšanas!

Labvēlīgi ietekmē elpošanas sistēmu

Elpošana ir mūsu dzīvības un veselības pamats, jo apgādā organismu ar skābelki. Peldēšana attīsta krūšukurvja elastību un palielina plaušu kapacitāti, tādejādi sniedzot iespēju organismam vairāk saņemt skābekli. Peldēšana veicina arī diafragmas attīstību, ļaujot elpai kļūt lēnākai un dziļākai.

Treniņi bez sviedriem

Ja Jums ir neērti trenēties publiskās vietās, jo Jūs pārāk daudz svīstat, tad baseinā tā nav problēma! Peldot Jūs nekad nesasvīdīsiet, lai arī cik smagi strādātu, jo Jums visu laiku apkārt būs ūdens kas Jūs atdzesēs.